Jelenlegi hely

Nyerjen az osztályának Nyelvkincstár vagy (N)Agykaland kötetet!

Pályázatot hirdet a Móra Kiadó általános iskolai pedagógusoknak a Móra EDU (N)agykaland és/vagy Nyelvkincstár sorozatának tanórai feldolgozására. A pályázattal Ön is megnyerheti osztályának az egyik kiadványt.

Mit kell ehhez tennie?

A pályázatra jelentkező pedagógustól jelentkezésként egy 1500 karakter terjedelmű leírást kérünk 2025. január 15-ig, melyben ismerteti feldolgozási tervét. A beérkezett pályázatokat a kiadványok szerzőiből és a Móra Kiadó szerkesztőiből álló munkacsoport értékeli 2025. január 20-ig, és a legkreatívabbnak ítélt pályázók közül választ ki 3-3 pedagógust, akinek az osztálya megkapja a Nyelvkincstár és (N)agykaland sorozat kiválasztott kötetét a feldolgozáshoz.

A részletes kiírás ITT olvasható

A (N)agykaland sorozat

kötetei az általános iskola alsó tagozatosainak készültek, és az élményszerű tanítást-tanulást tűzték ki célul. A kötetek a tantervet érintő kiemelt témákat dolgozzák fel regényesen, a „kaland, játék, kockázat” könyvek formájában: az olvasók maguk döntik el, hogyan folytatódjon a történet. A választást a tudást elmélyítő, mégis játékos feladatok teszik izgalmassá, és miközben a gyerekek végigjátsszák a kötetet, feldolgozzák az adott téma fő tudnivalóit.

A Nyelvkincstár sorozat

kötetei az általános iskola alsó tagozatosaiknak szólnak. A Csájiné Knézics Anikó által összeállított, kifejezetten a szövegekhez kapcsolódó, játékos feladatok azzal a céllal készültek, hogy a gyerekek a játszva tanulás mentén ismerkedjenek meg a helyesírási, nyelvtani szabályokkal, ismeretanyaggal. A kortárs írók által írt izgalmas, humoros történetek olvasása az ismeretek összekapcsolásával válik élményszerűvé. A kötet segítségével a feladatok strukturáltságának köszönhetően a gyerekek észrevétlenül és könnyen sajátíthatják el a tananyagot.

A pályázatra jelentkezés határideje: 2025. január 15.

Módszertani anyagok beküldésének módja és határideje: az anyagokat kizárólag elektronikus úton várjuk a moraedu@mora.hu címre 2025. március 30. éjfélig.

ADL - Debrecenimami

Forrás

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Ugrás az oldal tetejére