Jelenlegi hely

37. számú pályázat - Olvasónapló és projektzáró nap - Móra Ferenc ÁMK, 2. a osztálya - Mórahalom (Szegedimami)

Móra Ferenc ÁMK, 2. a osztálya - Mórahalom

Osztályfőnök: Sáricz Nóra
 
Első osztályos korunk óta minden tanítási napot egy kedvcsináló, motiváló mesével kezdtünk. Az elmúlt egy hónapban a meséket felváltotta a Rumini.  A közös olvasás mellett azért döntöttünk, mivel még 2. osztályosak vagyunk, s nem mindenki ért el az értő olvasás azon szintjére, hogy önállóan is el tudjon olvasni egy ilyen terjedelmű könyvet. Minden napra egy fejezet jutott, melyet közösen átbeszéltünk, s melyhez minden nap rajzos olvasónaplót készítettünk. Az olvasónapló egyes oldalait a mellékelt képek közt is láthatják. A könyvet egy projektzáró foglalkozással koronáztuk meg. Kooperatív csoportmunkával egy játékos délelőttöt töltöttünk el a gyerekekkel, amelyhez a feladatokat a szülők készítették el.  A gyerekek nagyon élvezték a regény eseménydús cselekményszálát. Élvezettel vetették bele magukat a hajózás rejtelmeibe, és szinte az egerekkel együtt élték át a kalandokat.
 
Köszönjük az elmúlt egy hónap kalandjait Berg Juditnak, a szerzőnek, valamint az osztályban tanulók szüleinek, különösen Zentainé Kollár Andreának, aki felhívta a figyelmünket a pályázatra, s nagy segítséggel volt a feladatsor összeállításában, létrehozásában.
 
1 pont, 1 mérföld, így jut célba a mi hajónk

A csapatok készen állnak

Aktuális pontállás

Ilyen a jó csapatmunka!

Fúú, de sok részletből áll.

Sose leszünk kész!

Teljes takarásban, nehogy más is megtudja a helyes választ.

Igaz-hamis játék.

Már nincs sok hátra!

Kész!

Milyen tisztségeket lehet betölteni a hajón.

Feladatsor és javítókulcs - A képekre kattintva a teljes feladatsor és a javítókulcs is megtekinthető!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Ugrás az oldal tetejére